PDL

marți, 22 mai 2012

Feriti-va viitorul satmareni si nu va lasati intimidati!




"Pe mine nu reusesc sa ma intimideze, eu de la calea mea nu ma abat, eu hotararile mele nu mi le schimb, eu ce cred ca este bine pentru tara si pentru neam, asta fac." Iuliu Maniu

            
PDL n-are nevoie de compasiune. PDL si-a asumat responsabilitatea sa guverneze Romania intr-o perioada de criza, iar cuvantul de ordine al Guvernului Boc, apoi Ungureanu a fost prudenta. Sigur ca masurile de austeritate luate de Guvernul Boc au erodat puternic imaginea PDL. Am fost constienti ca asa se va intampla, ne-am asumat riscurile si am mers pana la capat. Aceste masuri au facut ca tara noastra sa nu fie astazi in situatia Greciei, a Spaniei.
Nu avem nevoie de compasiunea nimanui. De compasiune au nevoie aceia care au impresia ca totul se poate cumpara, aceia care umilesc acest popor, incercand sa le cumpere votul, incercand sa-i minta si sa-i manipuleze. De compasiune au nevoie acei tipi in costum si cravata insotiti de mesaje precum "ei v-au luat, noi va dam inapoi." Au dreptate, ei ne "dau inapoi" prin actiunile pe care le intreprind (burdusind ministerele cu clientela politica, inmultind ametitor numarul secretarilor de stat etc.) 


De ce candidez?!

         Am fost intrebat de ce am ales sa candidez?....Raspunsul meu este urmatorul: pentru ca vreau sa traiesc intr-un oras cu adevarat european, pentru ca pot atrage investitori straini, pentru ca m-am saturat sa-i vad pe tineri plecand in alte orase. Candidez pentru a le da satmarenilor sansa sa voteze un candidat in ochii caruia sa se poata uita. Stau cu fruntea sus si privindu-i pe satmareni in ochi le spun ca vreau sa fiu primar, nu politician.



Mass media manipuleaza si dezinformeaza

        Din pacate am fost dezamagit sa constat ca pana si mass media locala manipuleaza prin dezinformare, discreditare si propaganda.  Dezinformarea este o tehnica prin care sunt gasiti tapi ispasitori care sa fie vinovati de anumite fapte pe care nu le-au savarsit. O alta metoda de manipulare este discreditarea. Discrediteaza tot ce a facut bine adversarul, contracandidatul. Si nu in ultimul rand prin propaganda. Pentru inocularea unor idei masele sunt bombardate cu acelasi tip de informatii.
 Satmarenii sunt descurajati prin publicarea unor asa zise sondaje, care n-au niciun suport real. De asemenea, sunt publicate articole in care se vorbeste despre lupta stransa intre anumite partide. Prin aceste articole se incearca acreditarea ideii ca daca votezi cu ceilalti candidati iti irosesti votul. Nu este asa si sunt convins ca satmarenii mei nu se vor lasa pacaliti. 


Eu nu candidez pentru a ma imbogati si nici pentru a proteja unele grupuri de interese

         N-au reusit sa ma intimideze. Voi continua sa ies in strada si sa vorbesc cu oamenii, sa le prezint programul meu, sa le vorbesc despre intentiile mele si sa le prezint echipa mea. Nu vreau sa fiu primar cu orice pret. Eu nu candidez pentru a ma imbogati, pentru a proteja unele grupuri de interese, ori pentru a fura ca apoi sa impart cu cei care m-au ajutat sa ajung in aceasta functie. Sunt administratorul si actionarul unei societati comerciale ai carei principali clienti si colaboratori sunt firme din strainatate. N-am afaceri cu statul si societatea pe care o administrezi nu pierde si nu castiga daca eu voi fi sau nu ales primar. Nu acelasi lucru il pot spune despre ceilalti contracandidati ai mei. 


Desi PDL n-a condus niciodata acest judet, Guvernul Boc a alocat bani pentru Satu Mare. Reabilitarea Spitalului de Boli Contagioase, construirea Unitatii de Primire Urgenta si alte investitii din Sanatate au fost posibile datorita fondurilor alocate de Guvernul PDL- UDMR. Le reamintesc celor de la UDMR ca investitiile in sanatate au fost realizate cu banii alocati de Guvernul PDL – UDMR. Chiar si in campaniile electorale trebuie sa spunem adevarul, sa nu mintim prin omisiune. Nici un politician n-a adus bani de acasa sa rezolve curse aeriene Satu Mare - Torino si nici sa reabiliteze spitale. 

1 Responses to “Feriti-va viitorul satmareni si nu va lasati intimidati!”

Anonim spunea...
23 mai 2012 la 07:41

intradevar, observam din presa locala, ca satmarenii deja si-au dat votul! In fiecare zi ne lovesc titluri care prezinta cum intr-o mare fericire, toti locuitorii satmarului abia mai au rabdare pana in ziua votului! Acuma, mintenas, l-ar vota , ori pa Coica , ori pe Illyes! Este prezentata in ziarele locale, o mare turma care nu mai are pareri personale! Acsete doua personaje deosebite, morale,eroice, au acaparat preferintele comunitatii! Intr-adevar, incearca sa ni se induca ideea ca votul nostru este inutil, daca nu-i votam pe acestia!Daca am fi o mare masa de prosti, intr-adevar asa ar fi! Succces , domnule Suta!


Trimiteți un comentariu